Kaffe pause!

I dag har jag en hemma pysslar dag! Har gått igenom skåp där jag har hittat en massa skit..
Jag hatar att ha en massa saker som aldrig kommer till användning liggandes i skåp/lådor. Det kan lika väl slängas eller bäras ner till förrådet så man får mer ordning :)
Har dessutom dragit ut alla kläder i garderoben och vikt om allt, och jag märker verkligen nu att vi måste ha en till garderob. Vi har ingenstans att hänga kläder på galjar. Som klännigar, vissa toppar och Robins skjortor vill man ju hänga upp. Har tänkt på det länge men har inte hänt så mycket mer än så..

Har hittat ett fint, enkelt klädskåp på Ikea som jag nu funderar på om vi ska köpa ? Visade det för Robin igår och han tyckte också att det var fint. Skulle bli jätte fint att ställa det i lilla sovrummet (rummet som mer eller mindre bara står) :P

Annars så har jag nyss kommit hem ifrån en prommis, gick upp till skönsmon och handlade lite saker till middagen. Det blir lax, hemma gjord potatismos, sallad och till det en jätte god sås som mamma lärt mig att göra! Mumms, jag älskar lax/fisk/skaldjur och kände att det var alldeles på tok för längesen vi åt det :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe här för snart kommer det en gubbe och sätter upp badrums skåpen inne på toa så jag måste visa vart vi ska ha dom osv..

Bild på klädskåpet!


Kommentarer
Postat av: Kikki

jättefint :D:D

2010-02-18 @ 07:45:12
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0