Kalas!

I dag kom pappa upp till Sundsvall och hälsade på så att vi kunde fira hans födelsedag :) Blir lättare för honom att komma hit istället för att alla vi ska ta oss ner till han.
Maria stog för hela kalaset hemma hos hon och Benny i deras nya fina lägenhet. En stor femma ovanför Ego och det var nog det finaste lägenheten jag varit in i här i stan tror jag. Helt sjukt vad kär jag blev i den :D Är jätte högt i tak och stora gammeldagsa golvlistor, det kändes som att alla rum var som salar. Ljust och öppet med stora fönster, ja det är svårt att förklara men det var hur fint och stort som helst!
Vi har högt i tak och stora golv listor i våran lägenhet med men det var ännu mer där, åh jag tycker det är så fint! Fick massor med inrednings inspiration idag ;)
Maria bjöd på god mat och efterrätt och vi bara satt i deras stora "matsal" och surrade och myste. Är alltid så kul att träffa alla samtidigt, också var ju så klart mosters favorit pojkar med :D

Nu har Robin precis skjutsat Pappa till tågstation och jag har satt på mig mina mjukisar, haha standard det när man kommer hem ;P
Blir väl att titta på os ikväll som alla andra kvällar som varit den senaste veckan.. Hua jag är inte ett dugg intresserad eller insatt i de där men vad gör man när man har en pojkvän som är helt besatt!
Snäll som jag är så låter jag han får se på det för det är ju trots allt bara os var fjärde år. Men det skulle ju inte skada med att ha någon tv inne i sovrummet ;)

Ha en bra kväll och KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

bilderna nu

2010-02-21 @ 21:10:02
URL: http://http://enlyckligmamma.blogg.se/
Postat av: Kikki

ja men eller hur :D så snygg! nu får våren komma tkr jag!

2010-02-22 @ 06:57:24
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0