Lite update :)

I lördags så var vi ju på 50 års fest i Hudik och hade det riktigt trevligt där :) Dom hade hyrt ett hotell som var på tre våningar, vi bodde i ett utav rummena längst ner och i mellan våningen bodde Per (Robins pappa) och Annika där vi satte och hade en liten "förfest" innan det var dags att gå upp till själva fest lokalen. Där bjöds de på middag och underhållning ifrån ett skönt live band och baren var öppen till klockan 01.00 så det var bara att beställa, hehe Robin slog på stort han och beställde in champanj :P Och den skulle jag inte ha druckit utav haha var nog redan bra rund under fötterna, men det var väldigt gott ;)

På söndag vaknade man upp med världens baksmälla, hua vad hemskt det var.. Aldrig mer känns det som nu ;)
Vi gick upp och åt en god hotell frukost med alla och sen packade vi ihop och for hem till Sundsvall igen med Rasmus och Emma. Sedan blev det soffan hela dan, beställde hem bite line pizza och kramades lite extra mycket! ♥

I går blev det jobb och idag är jag ledig. Har dock varit vaken sen klockan 07.00 då Robin for iväg till jobbet. Har varit omöjligt att somna om, så jag klev upp istället och har nu ätit frukost och kikat på the voice.
Ska snart ta mig en dusch här så jag vakna till lite och sedan så blir det en sväng ut till Birsta :)

Have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0