Lördag

Igår jobbade jag på till klockan 19.00 och mycket folk var det, blev helt snurrig i huvudet av att allt gick så fort.. Ett tag började jag se suddigt och var yr men jag fortsatte och satt i kassan och alla nummer till olika varor bara flöt på automatiskt. Kändes som att jag satt och drömde samtidigt haha jätte konstig känsla var det :P
Men sen efter ett tag ser jag Emelie och då blinkar jag till flera gånger och nej jag drömde inte att hon stog framför mig hon var där. Tänk att man alltid blir lika glad utav att se hon, min gumma! Hon hade dessutom med sig en jätte söt liten bebis :)

Sista timmen jobbade jag på golvet och då kändes det bättre, allt vart mycket klarnare eller vad man nu ska säga, svårt att förklara men jag såg inte suddigt längre iaf :P
När jag kom hem hade min baby lagat middag och det var verkligen uppskattande för jag var jätte hungrig. Sedan blev det mys resten utav kvällen, såg på lets dance och åt godis :)

Nu har jag nyss ätit en god frukost som vi alltid gör här hemma på helgerna. Och nu snart ska jag se vad dagen har att erbjuda :) KRAM


Du får inte knacka på min dörr
Om du inte är beredd att komma in
Du får inte göra om mitt namn
Och börja kalla mig för din
Du får inte vandra på min väg
Utan att visa mig ditt mål

Du får inte riva mina murar
Som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
Så att jag kan somna tryggt
Du får inte ha mig som en dröm
Jag vill va din verklighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0