Lovely söndag!

I natt har jag sovit 11 timmar, vilket aldrig annars händer.. Men jag har varit så trött i slutet på den här veckan så det var nog behövligt för i dag när jag vaknade hade jag massor med energi i mig! Bra start inför den kommande veckan ;)
Jag har pysslat om mig själv idag, tagit en lång lång dusch, gjort peeling, hårinpackning och tagit hand om min kropp! Sedan har jag även kollat igenom lite kläder så att jag vet vad som ska packas med till Gran Canaria.
Har också fått min älskling att sitta still på frisörstolen hehe jag har tjatat på han i säkert tre veckor att han måste klippa sig men han är den där killen som inte har tålamod till att sitta still så där.. Även fast han själv har velat klippa sig så har han tjurat bara för att det är så jobbigt att sitta still, men vill man vara fin så får man lida pin ;P
I dag så var det faktiskt han själv som kom med iden att han ville att jag skulle klippa han (äntligen tänkte jag) haha! Han är alltid fin min baby men det var lite väl långt nu, folk har till och med frågat han om han skaffat hockey frilla ;) Men nu har vi klippt bort lite så nu ser han väl vårdad ut min prins igen hihii..

I eftermiddag så for vi ner till Bite line och åt tacobuffe och det är ju nästan farligt gott ;) Var mysigt att gå ut och äta och när vi satt där kom vi på att vi var sugna på att åka hem till Robins mormor och morfar på en kaffe så vi for dit. Alltid lika mysigt :) Svärmor och Ingemar kom upp och fikade med oss också, blev en hel del surrande om Gran Canaria så klart. Är ju faktiskt bara tre dagar kvar så man måste ju börja packa snart!
Vi måste skriva ut flygbiljetten, växla in pengar också måste jag framkalla alla kort jag har på kameran så att jag får plats med nya kort. För här ska det knäppas massor av kort under resan :)
Skulle vilja hitta något fint fotoalbum också så jag kan sätta in alla kort, tycker det är mycket roligare att kolla på bilder i album än på datorn. Som när man är hos mormor eller mamma så finns det ju hur många fotoalbum som helst att titta i sen då man var liten och jag tycker det är så kul att bläddra i!

Nu ska jag göra lite te och njuta utav sista timmarna på denna helg, hoppas ni gör det med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0