Ska det jäklas så ska det..

I morse när gubbarna kom klev Robin upp och då säger dom att inget utav kaklet som vi ska ha fanns hemma som dom sagt och det är inte leverans förrän på tisdag.. Åh då brann det i mig, hur fan kan dom lova och säga att det finns och att det bara är att hämta när det är dags när det inte finns hemma och dessutom har ena kakelplattan utgått :O
Jag klev upp och surrade med Robin och vi bestämde till slut att vi skiter i Fresks och kollar ut något liknande på Euorokakel..
Så nu har vi hittat ungefär lika dant, blir inte samma kullerstenar i duschen som förrut men det här kommer bli minst lika snyggt. Kul att göra lite förändring :)
Gubbarna ska åka ner och hämta allt material sen så i morgon börjar dom kakla! Det känns skönt, tänk om vi hade väntat tills nästa tisdag då hade det dröjt en vecka till. Näe usch vad jobbigt..

Nu har jag och hjärtat nyss ätit lunch och strax ska vi gå upp till mamma och låna hennes badkar :)
Är ledig fram tills på fredag nu så börjar bli lite smått rastlös känner jag.. Tur jag ska hem till Matilda ikväll och myysa med hon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0