Skön söndag

I natt har jag sovit som en kratta.. Vaknat fyra gånger utav att jag varit kissnödig men har inte kunnat kissa eftersom jag då måste gå ut till ett annat hus där vi har tillgång till toa.. Och det känns inte så lockande att gå dit mitt i natten så jag höll mig tills i morse :P

Klev upp vid elva och då gjorde jag i ordning en rejäl frukost till mig och hjärtat med allt möjligt på. Så mysigt att äta en god frukost tillsammans på morgon och sitta och surra lite, perfekt start på dan :)
Solen lysde in på oss när vi satt och åt och då fick jag massor med energi, tänk att sol kan göra en så glad och pigg! Jag bestämde mig för att ta mig en power walk i det härliga vädret och det var verkligen något jag behövde. Var så skönt att komma ut och gå och lyssna på skön musik :)

Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och ska strax gå till affärn och handla lite små grejor till middagen. Blir tacowraps i dag, mumms :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0