Snart helg :)

I går hade jag en jätte mysig dag nere på stan med Emelie. Vi lunchade på Afmidor, så mysigt att sitta där och det var längesen jag åt mezatallrik :)
Vi satt där bra länge och surrade och skrattade! Sedan gick vi en sväng och kikade lite i affärerna och det går inte att hålla sig ifrån att shoppa något nu när det kommit in så mycket fint överallt hehe :P Men jag var duktig ändå och köpte bara ett par vita söta tygskor som jag ska ha med till Spanien och en hårspray :)

Strax innan 15.00 gick jag till jobbet och jobbade till stängning med Johanna, och sen gick jag hem. Kallt som bara den var det :/ Fikade mackor och te och myste framför tvn/datorn tills min älskling kom hem ifrån träningen..

I morse vid 07.30 hörde jag att snickarn kom och jag orkade verkligen inte kliva upp så jag sov vidare till 09.30 haha jag måste ha sovit himla hårt eftersom jag inte vaknat när dom lagt golv utanför sovrummet :O
Nu har jag nyss ätit frukost och ska strax ta mig en dusch, dammsuga bort allt damm/sågspån efter snickarn.. Äntligen är ALLT klart :) Måste nästan ha någon slags inflyttningsfest nu ju, haha allt som går att fira ska man fira ;)

Idag jobbar jag 14.00-19.00, ett skönt fredagspass och sedan har jag helg :D Happy Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0