Tjohoo..

Nu har jag precis ätit en god och rejäl frukost här med min älskling, mysig start på dan :) Åt två stora fullkorns mackor, ett ägg, en tallrik med fil och flingor, juice och te så nu är jag väldigt mätt. Klarar jag mig några timmar ;)

Var menigen att Therese och dom skulle komma hit idag men dom fick förhinder tråkigt nog, vi får ses till veckan istället :) Jag har lite saker att pyssla med nu här på dan ändå, har bokat tvättstugan för att tvätta sängkläderna, ska stryka Robins skjorta som han ska ha ikväll, packa och göra mig klar.
Robin har nu farit iväg och ska spela match klockan 13.30 i skönsberg och efter matchen åker vi direkt till Hudik.
Per, Annika, Rasmus och Emma är redan där dom så vi får snabba oss :)

I morgon är det alla hjärtansdag och då ska man pussas och kramas extra mycket med varandra :) Vi har sagt att vi inte ska göra något speciellt förutom att äta något gott och bara mysa tillsammans, lär nog må lite halv dåligt i morgon också skulle jag kunna tro ;P
Men våran present till varandra blir Spanien resan kan man säga, vi får en hel vecka där att bara mysa och ha det gott tillsammans. Bättre present än så kan man inte få känns det som :) ♥





Kommentarer
Postat av: Kikki

hahaha :P jo, han kan OM han vill ;) tkr han legat lite på latsidan ett tag, men han tog väll igen det nu då ;) hoppas ni hade en trevlig kväll :)

2010-02-15 @ 12:11:08
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0