Torsdag

I morse vaknade 06.00 utav Robins telefon, då var det dags att gå upp och kolla på hockeyn.. Sen dess har jag varit vaken, har varit omöjligt att somna om :S
Har ätit frukost, fått i mig två koppar kaffe och ligger och bara myser i soffan med mitt fluffiga täcke. Ganska så mysigt har jag :) Och har precis klickat hem en jeans jacka ifrån Hm också, håller tummarna på att den kommer sitta bra!

Nu ska jag kika in på Ikeas hemsida och sedan blir det en dusch. Har inte bestämt riktigt än om jag ska gå ner till stan en sväng nu på dan eller om jag ska vara hemma och städa ? Det visar sig..
Ikväll blir det inventering på jobbet så det ska jag ladda till också ;)

Ett måste att ha i vår!

Kommentarer
Postat av: matilda

vi har en skit snygg på jc, alltså en jeansjacka :) :D

2010-02-25 @ 14:01:11
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0