Torsdag

I går eftermiddag for jag och Robin och köpte mat ifrån blåkiosken och det var hur gott som helst. Men efter någon timme fick jag världens magvärk, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Var en jätte obehaglig känsla :S Vet inte om det berodde på maten eller va det var ?
Vid 19.30 for jag till Matilda och då gick det genast över som tur var :) Det var jätte mysigt att komma till hon, vi har jämt lika roligt när vi ses! Hon hade köpt en massa godis, vindruvor också kom hennes söta pappa förbi med en varsin semla till oss :) Han stannade kvar och drack kaffe och surrade med oss en stund och sedan fortsatte vi med vårat surrade haha det tar verkligen aldrig stopp.. :D
Synd bara att tiden går så fort när man har kul men vi gör om det snart stumpis <3

Nu sitter jag och dricker kaffe och ska gå och små kika på hur det blir inne på toan. Gubbarna håller på kakla för fullt, åh ni anar inte hur mycket jag längtar tills det blir klart :) Tror vi måste ha någon slags inflyttningsfest då bara för att fira att allt är klart här hemma ;) Vi har ju nästan bott i renovering under hela den tiden vi bott här. När jag träffade Robin hade han bara en säng och en byrå i stora sovrummet, det fanns inte ens ett kök.
Så nu ska det bli så jäkla skönt att få allt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0