tvätt och städ dag..

Är alltid lika kul att pyssla med sånt när man är ledig ;) Hehe närå nu känns det faktiskt kul att städa och börja få lite ordning här hemma när toan är klar. Allt kakel och fogningen är klar nu och det blev riktigt snyggt! Är lite skillnad sen innan, vi har samma färgsättning men stenarna är något annorlunda. Vi tycker att det här vart mycket snyggare än innan, kul med lite förändring också :)
Nu ska elektrikern hit och installera golvvärmen och sedan är det bara för snickarn att komma och sätta upp handfatet, spegeln, toaletten, duschen och toalettskåpen. Sedan är det klart! :)

Jag har varit ner till två bleka och fått lite färg i dag också, alltid lika skönt. Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda, måste bli klar i tvättis nu först iaf!

Pratade nyss med Therese och Melwin får åka hem idag. Skönt att det går åt rätt håll, vill inte att min lill prins ska vara sjuk! Så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra annars hade jag kommit på stört idag!
Saknar han och Noel som en took, går inte att det går mer än 1 vecka tills jag bara måste få träffa dom hihii :)
Kommer aldrig förlåta dig Therese för att ni flyttat ifrån stan haha.. ;P


Kommentarer
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

Gumman är du ledig på fredag.. ?

Vi saknar dej oxå..

2010-02-09 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0