Tvättstuga..

I morse vaknade jag när Robin skulle fara till jobbet, varken Daniels eller lill skutt (svärmors bil som vi lånat) gick igång för att det var så kallt. Daniel hade sagt till Robin att det var 33 minus ute då :O Haha va fan man tro inte att det är sant när man hör det, helt sjukt vad kallt det är..
Dom fick skjuts utav en arbetskompis som tur var så att dom skulle kunna komma till jobbet.
Jag somnade om och sov till 09.00, gick upp för att kissa och kände då vilken jäkla träningsverk jag har idag, haha magen och rumpan är värst! Gick och la mig i sängen igen och ringde Matilda och då började vi skratta och då gjorde det ännu ondare i magen, snacka om att man är otränad. Känns skönt iaf att man har träningsverk för då vet man ju att man tagit i bra på träningen :)

Igår kväll hade jag och älsklingen myskväll! Jag gjorde flygande jacob till middag och sedan blev det fruktsallad med glass lite senare. Kände för att ha lite tisdagslyx och det uppskattades verkligen :D ♥

I dag har jag tvättstuga, måste tvätta upp sånt som vi ska ha med till Gran canaria och så. Har varit ner och lagt i några maskiner och sitter nu och dricker kaffe, ska strax ta mig en dusch innan det är dags för att gå ner och lägga i nya maskiner.. Tråkigt att tvätta men skönt efteråt ;)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Men vad söt du är! :) Jo, får hoppas det går över snart :/

2010-02-24 @ 17:05:20
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0