Ute och flängt hela dan ;)

I morse vaknade jag klockan 06.00 utav att Robins väckarklocka ringde och att Daniel kom till oss, då var det dags för hockey minsann haha tok stollar :P
Jag somnade om och sov till 09.00 och då hade dom farit iväg till jobbet. Jag drack mitt morgon kaffe och sedan fick jag skjuts utav min underbara och bästa mamma ner till stan för att göra ett ärende!
När jag kom hem ringde jag och väckte Matilda och frågade om hon ville ha besök ;) Så jag tog mig en dusch och for sedan hem till hon och då hade hon dukat fram världens frukost till oss, åh det var så mysigt att komma och surra och mysa med hon och kissarna!
Jag var där till strax före 15.00 då det var dags att fara till jobbet. Gick jätte bra att jobba, har haft många söta kunder och tiden har gått väldigt fort. Fick ett sms utav Matilda och då ville hon att jag skulle komma till hon och äta middag när jag slutade och så fick det bli :D
Slutade 20.15 och då for jag hem till hon igen hihii mysigt. Hon hade gjort jätte mysigt, tänt en massa ljus i hela lägenheten och lagat korvstroganoff och ris som var hur gott som helst! Hon har sagt att hon är en höjdare på att göra korvstroganoff och det kan jag intyga nu, 10 poängare gumman :)
Efter maten drack vi kaffe, åt godis, kakor och surrade. Har haft en jätte trevlig dag idag med hon, haha hon har tagit hand om mig idag. Först lagat frukost och sedan efter jobbet får jag middag, gullnos! ♥

Det gäller att man tar vara på det dagar man är ledig samtidigt, oftast så jobbar man om varandra så det är så kul när man väl kan ses :) Och det har varit guld värt att jag har haft tillgång till bil idag för jag hade aldrig velat gått fram och tillbaks i den här kylan.. Så det tackar jag svärmor för :D

Nu avslutar jag här och säger god natt, ska krypa ner i sängen med min älskling som jag inte har träffat på hela långa dan.. ;)

Mumsig frukost :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0