Hemma!

Så nu är jag äntligen hemma efter att ha varit ute och ränt sen igår morse.. ;)

Igår kom mamma, Therese, barnen och hämtade mig strax före 10.00 och sedan for vi ut till Drakborgen där vi busade och mysde på några timmar. Man blir som barnen när man är där hihii, så mycket roligt att springa runt och göra! Efter en liten stund kom Sandra, Wilmer och Elwira och gjorde oss sällskap också :)
Vi åt lunch och fikade där ute och sen skjutsade mamma mig till jobbet där det blev fika igen. Sara hade bakat en jätte god morotskaka som jag smakade lite på innan det var dags att gå ut och jobba på :)

Slutade 19.00 och då kom min älskling och hämtade mig, också hade han köpt med sig middag till oss ifrån max som vi åt lite snabbt i bilen på väg ut till viforsen.
For hem till Stoffe och umgicks med han och Malin (Robins kusiner) och det var första gången jag träffade Malin då hon precis har kommit hem ifrån Usa där hon bott nått år så det var roligt att träffa och lära känna hon :)
Vi drack lite öl/vin och surrade hela kvällen och sedan åkte jag och Robin ner till Svärmor och Ingemar och sov.
Vaknade klockan 07.00 utav mobilen och då var det bara att kliva upp och fixa sig för jobb.. Dom andra var också vakna och Robin gick upp han med så vi drack kaffe och åt mackor en liten stund tillsammans och sedan skjutsade Robin in mig till stan till 08.30 då jag började jobba.
Har varit jätte trött hela dan och mycket folk har vi haft men det är det som är kul, alltså inte att vara trött men att de är mycket folk ;)
Slutade 17.00 och då gick jag hem till min darling som har nyss lagat en god middag till oss :) Tog ett glas vin till som jag fortfarande sitter och smuttar på, njuter utav att det är helg och att jag snart ska på en veckas semester! Ikväll blir det myskväll hemma, har köpt en massa godis och Robin har laddat ner några filmer som vi ska se. Sommaren med göran tror jag att det lutar åt :)

Lite bilder ifrån gårdagen tänkte jag avsluta med.. KRAM!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0