Varför ska det vara så kallt :(

Sitter nu här och dricker kaffe och har precis betalat alla dessa räkningar, alltid lika kul ;) Skönt att ha det gjort!
Nu har elektrikern varit här och lagt golvvärmen så forhoppningsvis kommer dom andra och och gjuter idag. Och sedan ska de nya kaklet på plats. Så det går framåt här, med lite flyt så kanske allt är klart i början på nästa vecka :)
Jag ska strax gå och he på mig lite smink, fixa håret och göra någonting att äta innan jag ska traska ner till jobbet.. Jag gruvar mig, det är kallt och det snöar. Börjar bli less på vintern nu! Vill ha vår och asfalt så att man kan börja ut och gå igen. Jag känner mig som en deppig soffpotatis när jag inte rör på mig :/ Jag måste komma ut och gå av mig lite energi..

Hoppas ni får en bra dag :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0