20 år i dag :)

Det är faktiskt första gången under alla år jag tycker att det känns att jag blivit ett år äldre sen då jag fyllde sist haha, jag vet inte riktigt varför jag känner så men jag gör det :P Kanske bara för att 20 låter så mycket mer vuxet än alla andra år man fyllt ;)

I dag på förmiddagen så kom mamma, mormor, Therese och pojkarna hit och fikade lite. Jag hade ju mitt kalas i fredags men dom ville ändå komma på "min" dag :D Myysigt!
Dom var här till 14.30 och då var det dags för mig att gå till jobbet.. Kändes lite små surt att gå och jobba på sin födelsedag men men jag hade kunnat byta med någon om jag hade velat men jag tyckte inte att det spelade någon stor roll eftersom jag ändå har haft mitt kalas redan! Tiden gick fort och jag har träffat en massa söta folk :)




Provade ett nytt recept idag på äppelpaj med marängtäcke på och gud så gott det var! ;)


Robin visar någonting väldigt intressant haha!







Kommentarer
Postat av: kikki

Ja, vad bra :D gör det :)

2010-01-19 @ 08:48:45
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: kikki

Ja verkligen :D Haha, nejdå. Jag skulle förvarna dig om samma sak ;)

2010-01-19 @ 12:19:15
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0