~ 2010 ~

Äntligen har jag beställt en design till min blogg. Jag beställde den utav Sanna Rafstedt, tycker hon gör alla sina designer så fina! Och jag blev så nöjd med min :)

Lite kort om helgen.. Har ju varit nyårsafton och den blev inte alls som planerat pga utav konstiga skjäl.
Slutade med att vi valde att fara till viforsen där vi fått en fin inbjudan utav gullisarna :) Vi var först hos Robins mormor och morfar med hans mamma och familj. Drack fördrink och surrade lite, sedan åt vi tre rätters. Hur gott och trevligt som helst! Var där till 23.00 någonting, sedan åkte vi ner till Robins morbror där det var fest. Blev bjuden på både de ena och de andra ;) Vid tolv slaget skålades det med champanj, åh det var så mysigt!
Vi blev där hela kvällen och hade det exakt hur roligt som helst :D

Dagen efter mådde man mindre bra dock haha, men det hör ju till de :P
Igår jobbade jag, var jätte lite folk så det var segt.. I dag sov jag till elva, haha jag vet inte vad som har hänt med mig. Har blivit världens sovnörd, har väl inte sovit så länge på ja vet inte vad! Men det har blivit en hel del sena kvällar de senaste två veckorna så det hänger nog på det :)

Har hållt på städa här hemma idag också fick vi besök utav mamma, mormor och Elin :) Robin hade varit på Eclar och köpt världens finaste tårtbakelse som vi fikade. Halva var blåbär och halva jordgubb, super god :D

Ikväll ser vi på Wallander och nu har jag precis fått ett glas vin här, Robin tror att han ska få mig att vara vaken med han och se på när Sverige spelar i natt klockan 03.00. Haha jag tror inte att han kommer att lyckas att hålla mig vaken så länge :)

Kommentarer
Postat av: kikki

men gud vad fin design!!!! :D:D:D:D:D:D

2010-01-04 @ 07:55:23
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: elina

Gud vad fint det vart med ny design :D

Snacka om skillnad! Jätte snyggt gumman!

2010-01-04 @ 09:11:07
URL: http://elinaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0