Presenter!

Blommorna och dom här fina lila ljuslyktorna fick jag, (blir mysigare ljussken på kvällen i dom) :)


Jag fick massor med presentkort, bland annat på Indiska, Birsta city och Gina tricot. Och body butter ifrån body shop, pengar, nya träningsbyxor, ett jätte fint crape diem halsband också fick jag sängöverkastet och gardinerna som jag har varit och kikat ut själv :)


En bild på hur det blev med sängöverkastet och kuddarna. Jag är såå nöjd, vart ljust och fräscht!
Nu ska vi bara köpa små fina sänglampor som jag vill ha på varsin sida av sängen :)

Kommentarer
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

Fint de blev.. Jätte fint... Avis på överkastet..

2010-01-16 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0