Hade en underbar dag/kväll igår :)

Var uppe hos mamma hela dan och fixade med hon, Therese och barnen. Therese gjorde smörgåstortor med skaldjur vilket hon verkligen är bäst på! Jag lovar att ingen är godare än hennes :D Jag bakade kladdkakor med daim och nougat på (mitt egna recept), sedan så städade vi, dukade och fixade..

Vid 17.00 kom alla och det var så kul, vi åt och drack en massa gott och hade det riktigt trevligt! Också fick jag massor med fina presenter :) Är verkligen mer än nöjd med allt! Ni är BÄST gullisar :D

Ända tråkiga som hände var att min kamera gick sönder :( Jag tror inte att det kommer att gå och laga den men jag ska ringa och höra om det går att lämna tillbaks den, hoppas hoppas!

I morse hade Robin bestämt med pappa att han skulle komma hit klockan 10.00 så det var bara att kliva upp då :P Är ju inte varje helg han är i sundsvall så det var kul att dom hade bestämt att han skulle komma hit på en kaffe och surra lite innan han skulle åka hem till gävle!
Han lämnade även sin kamera här åt mig som jag ska få låna tills jag köpt mig en ny, åh hur gulligt är inte det :) Han tänkte först ge den till mig för att han tyckte att det var synd om mig för att min gått sönder men då sa jag ifrån. Han ska inte behöva lida och bli utan kamera bara för att jag inte har någon! Gullig tanke iaf :)

Nu har han nyss åkt och jag och Robin har ätit en bit smörgåstårta som blev över igår till lunch. Så gott ;)

Snodde lite bilder ifrån syrran eftersom alla som knäpptes med min kamera inte går att lägga upp nu..



Bild på ena smörgåstårtan :)







Kommentarer
Postat av: kikki

åh vad mkt fina saker du fick :D härligt! ja, tisdag blir bra ;) vilken tid är det?=)

2010-01-17 @ 14:44:50
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0