Söndag!

Igår vaknade man upp med en lagom baksmälla :P Klev upp och åt frukost med Robin och sedan kring halv två for jag till mormor för att fira hennes 70 års dag! Var massor med folk där, både alla i släkten och vänninor till hon som jag aldrig träffat. Vi hade det jätte trevligt, fick välkomstdrink med lite små plock som vi åt medans hon öppnade alla paket. Senare blev det mat och tårta :)

Robin kom lite senare efter han spelat match så vi var där fram till kvällen och när vi skulle åka hem så bestämde vi att Elin skulle sova över hos oss :) Robin är ju Elins förebild så när hon får vara med honom så lyser det om henne. Hon ska kramas och mysa med han hela tiden, kan bli lite för mycket ibland så man får säga till hon hehe men annars så tycker Robin att det är lite mysigt han med. Deras största intresse tillsammans är ju innebandy så dom spelade lite i hallen igår kväll!
Också myste vi i soffan med popcorn och godis ;)
Strax innan 23.00 gick vi båda två in till sovrummet och la oss med hon så hon kunde somna. Haha åh det var så gulligt! När hon somnade så gick vi upp och kollade på tv en stund till innan vi ville sova..
Hon har legat mellan oss hela natten och jag har aldrig varit med om att en sån liten människa tagit sån stor plats haha jag och Robin har fått legat längst ut på kanten hela natten ;P

I morse väckte hon mig klockan åtta och var pigg så jag gick upp och satt på tvn åt hon som hon fick kika på medans vi vaknade till, hehe här hemma är vi inte van morgon pigga barn :)
Jag klev upp efter en stund och då ville hon göra frukost till Robin så vi rostade mackor och sedan blev det fika mys! Gullhjärtat det var så mysigt att ha hon här. Tänk att en liten kan ha så mycket kloka ord att säga så att man blir rörd :)

När klockan var tolv bestämde jag och Elin att vi skulle åka till matfors och hälsa på Therese och pojkarna då mamma bara skulle vara hemma och städa. Vi köpte med oss bullar och munkar :)
Hade en mysig stund där hemma med dom, busade, fikade och surrade lite! <3
På eftermiddagen skjutsade jag hem Elin till mamma och hämtade sedan upp min älskling för att åka och äta pizza och sedan gå på hockey!

Vart ett jätte långt inlägg nu ser jag så avslutar här och bjuder på två bilder från våran mysdag idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0