Fredaag i daag :)

I morse ringde klockan 05.10, väldigt tidigt :P Men det gick bra att kliva upp, jag fixade mig lite snabbt sedan kom Maria och Johanna och hämtade mig :)
Har haft utbildning hela morgonen, mycket givande! Jag trivs verkligen super bra på mitt jobb, vi har jämt roligt ihop oavsett om vi är övertrötta haha ;) Ser fram emot våran personalfest!

I dag rök våran toa eller inte hela men halva.. Skanska har varit här och rivit upp kaklet på halva toa golvet, dom ska nu suga upp allt som är fuktigt under ifrån och sedan kommer dom lägga en planka där inne som vi kommer att få gå på medans torkmaskinen kommer att stå på. Lite oklart än på hur länge det ska torka men ca tre veckor..
Dom sa att det ser väldigt torrt och bra ut mot för hur det kunde ha gjort så det känns väldigt possitivt! Vi kommer att kunna använda duschen och toan som vanligt under torktiden, det är bara sen när dom ska riva ut resten utav golvet för att lägga nytt som vi inte kommer att kunna vara där. Men det handlar om högst två veckor så vi får väl stå ut med dom veckorna då och duscha nere i relax rummet..

Vart en himla lättnad nu så ni anar inte, var så orolig att fuktskadan hade läckt så mycket att dom skulle vara tvungen att riva ut hela toan och då hade vi inte kunnat bo hemma. Så nu är jag glaad :)

Nu ska jag göra mig lite te och mackor och sedan se om Emelie vill ha besök ;) Happy Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0