Go kväll!

I dag har jag varit på städhumör, har slängt en massa skit, dammsugat och skurat! När jag var klar så ringer Skanska och säger att dom kommer och börja riva toaletten i morgon, haha det var kanske ingen mening att dammsuga idag ändå då det kommer bli en massa damm här hemma i morgon :P
Det känns skönt att dom ska sätta igång med de så att det bli klart någon gång.. Kommer att ta ca tre veckor så under tiden kommer vi att måsta duscha och gå på toa ute i relax rummet. Drygt som bara den men har inget val!

Har jobbat idag också och det var så kul :) Jobbade ju bara en dag förra veckan så jag hade saknat det!

Nu har jag och hjärtat nyss fikat goda mackor och ska snart krypa ner i sängen. Klockan sju i morgon bitti kommer dom och river så blir tidig morgon i morgon! Puss och god natt,

Kommentarer
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

huva lilla gumman tråkigt dom ska riva den..

2010-01-26 @ 07:58:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0