Hemma mys hela dan

I dag har både jag och hjärtat varit ledig. Hade tänkt att hitta på någonting men när vi såg på mätarn att det var 20 minus ute så fick det bli en hemma dag, är ju inte så kul att ta sig någonstans när man inte har någon bil..
Men det blev en skön dag, bland annat så kom svärmor och Ingemar hit på en fika :)
Sedan har vi tvättat sex maskiner så nu är exakt allt hemma rent, känns så skönt!

För någon timme sen så kom jag på att jag var sugen på chokladbollar och ville baka det men då var pärlsockret slut. Så jag fick plinga på hos grannen och fråga om dom hade lite jag kunde få låna så nu har jag gjort min älskade chokladbollar!

Det finns flera sätt att göra chokladbollar på. Jag tycker att dom blir godast då man smälter margarinet och låter sedan chokladlandningen stå i kylskåpet i en timme och efter det rullar man dom. Det tar lite längre tid men då slipper man den här smörklumpen som det oftast blir! Också ska det vara starkt kaffe i dom ;)

Nu blir det fika och film ;D

Kommentarer
Postat av: kikki

oj jag tror inte min kommentar om träningen blev skickad ;) men jag vill väldigt gärna ta ett träningspass iaf :D du får kolla ut något pass du är sugen på så hänger jag på. Har ingenting inplanerat nästa vecka så jag kan när som helst :)

2010-01-07 @ 08:21:56
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: kikki

Ja, gör det! :) Jo, precis det blir man verkligen :D

2010-01-07 @ 10:31:01
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0