Försöker tänka positivt..

Just nu blir man bara deppig utav att vara hemma.. Inte nog med att vi inte kan duscha eller gå på toa hemma så är det några bygg gubbar som använder relaxrummet nu där det är meningen att vi ska kunna vara under dom här veckorna. Så innan klockan sju på morgon fram tills fyra på eftermiddagarna då dom är där är det bara att hålla sig!

Jag är så förbannad och irriterad så att jag skiter i det där och försöker att vara hemifrån så mycket som det bara går. Man kan inte ens laga mat hemma för att det är så dammigt och äckligt, går till och med att skriva med fingret på diskbänken för det är fullt med damm där! Haha ja ni hör ju.. Vi är så less att vi bara skrattar åt det nu, går ju liksom inte att göra så mycket utan vi måste helt enkelt bita ihop (kriga på som robin säger).

 

Jaja nog med klagande :P Vi kommer att få det fint och bra igen snart!
Nu har jag nyss satt mig ner i soffan efter att ha plumsat hem ifrån jobbet. Det är sjukt mycket snö nu och de sägs att mer ska det bli i helgen :O Slutar väl med att man blir insnöad ;)


Ska kika på tv nu och sedan gå och lägga mig för klockan sju måste jag upp då gubbarna kommer hit och fortsätter.. Tur jag ska ut och shoppa i morgon så att jag blir på lite bättre humör :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men hallå! De kan väl plasta dörröppningarna!?

2010-01-29 @ 00:16:21
URL: http://angelican.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0