Kalas i dag :)

Ja ikväll ska jag ha mitt kalas för släkten, fyller ju år på måndag men då är det en massa träningar hit och dit för alla också känns det roligare att ha det på en helg dag :)
Kalaset ska jag ha hos mamma eftersom vi har vattenskada, känns inge kul att ta hem en massa folk när halva hall och toa golvet är upprivet.. Lite typiskt att det skulle vara just nu men men dom får komma hem till oss när allt är klart och renoverat istället! :)

Jag har nyss ätit frukost och ska ta och hoppa in i duschen strax och sedan åka upp till mamma där även Therese och pojkarna är :) Vi ska förbereda och fixa allt där hela dan, sedan klockan 17.00 kommer alla :D

NU måste jag snabba mig, puss!

Kommentarer
Postat av: kikki

haha jaa :D men det kan vi göra :) låter bra det! vi kan ta ett bodypump pass. Det är så sjukt jobbigt, men satan vad duktig man känner sig efteråt ;)hoppas det blir ett trevligt kalas :D

2010-01-15 @ 09:46:38
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha ett underbart kalas kram från alla oss!

2010-01-15 @ 12:22:38
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0