ledig idag :)

I dag har jag varit hemma och stor städat lägenheten, dammsugat, torkat golv och dammat. Kanske inte det kulaste att göra när man är ledig men det behövdes. Blir fort dammigt nu när vattenskadan är!

Älsklingen jobbade bara till klockan 13.00 idag så vi åt lunch tillsammans. Jag gjorde våfflor, mummsigt värre :)
Har hunnit med att surra en massa i telefon också, blir mycket sånt nu när alla jobbar kors och tvärs. Känns som man bara jobbar om varandra :P Men men huvudsaken man håller kontakt <3

Satt och kikade på när Robin satt med sina engelska uppgifter förut och jag kände på en gång att jag inte saknar skolan ett dugg. Usch jag skulle aldrig vilja börja plugga till något nu, är så skolless så det finns inte..
Mitt hjärta är duktig iaf, han håller nu på att läsa upp engelska b :)

Nu ska jag måla naglarna! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0