Lunch på stan!

I morse klev vi upp klockan sju här hemma, snabbade med att gå på toa innan gubbarna kom.. Dom håller på river för fullt och det är dammigt och äckligt här, åh jag önska man hade möjligheten att resa borta någonstans under dom här renoverings veckorna! Känner redan att det är jobbigt :/
Fick borsta tänderna och tvätta ansiktet i köket i dag och inte har vi fått nyckeln än heller till relax rummet där vi kan duscha och gå på toa..

Jag har fått mitt lönebesked idag och jag vart så glaad! Fick mycket mer än jag hade räknat med :)
Jag sa till Robin att nu är det vi som klär på oss och går ner till stan och äter en god lunch (jag bjuder) istället för att sitta här hemma och lyssna på allt rivande och borrande och se deppiga ut ;)
Han tyckte det lät som en bra ide så vi tog en prommenad ner och åt på Afmidor. Blev en varsin flygande jocob, så gott och mysigt!

Nu är vi hemma och jag är så rastlös så att jag håller på dör! Jag vill inte sitta här och lyssna på allt buller och man får inget privat när dom är här så det går inte att göra något annat än att sitta vid datorn eller tvn..
Jag vill åka och hälsa på någon eller åka ut till birsta men alla verkar vara upptagna och jag har ingen bil heller för den delen! Trååkigt är det vad jag har nu :/

Kommentarer
Postat av: kikki

förstår att det är jättejobbigt :/ jag stog inte ut under stambytet här, flydde till mamma då ;)

2010-01-27 @ 08:10:47
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0