Måndag

Det blev ingen hockey för mig i natt :P Vid halv ett blev jag trött så jag gick och la mig då och det tackar jag för idag, annars hade jag nog varit seg idag!
Jag sov till tio och då ringde ja några viktiga samtal och sedan tog jag mig ut på en walk i snö vädret.. Blää det är inge roligt alls att vara ute och gå när det blåser snö och kallt på en, vill ha sommar nuuu!

I dag är det bara två veckor kvar tills jag fyller år, tiden går himla snabbt. Många frågar vad jag önskar mig men jag vet faktiskt inte ? Jag tycker det är så svårt, fick så mycket bra i julklapp! Pengar och presentkort är ju alltid bra men jag vill önska mig någon sak också. Kanske ska kika ut ett fint sängöverkast eller något annat fint till hemmet som jag vill ha :) Tror jag får ta med mamma och mormor ut till birsta någon dag nu ;)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan äta lunch innan det är dags för jobb! Kraam på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0