Myskväll med Ziri :)

I går kväll hälsade jag på Ziri ute i hennes stuga, köpte med mig godis och vin :) Åh vi hade så himla mysigt, kollade på lets dance och surrade en massa. Vi surrade så mycket att vi glömde bort dom tre filmerna som Ziri hade hyrt!
Stugan var jätte mysig, vi satt och eldade så vi hade det riktigt varmt och gonigt :) Jag älskar stugor!
Blev en sen kväll, vid 02.30 for vi in till stan med Ziris pappa som hade lovat att skjutsa hem mig. Men på vägen så kom vi på att vi var hungriga så vi stannade på bigboy och käkade, haha så jäkla gott!
Sedan så pratade jag med Robin som var ute på krogen så vi hämtade upp han så han slapp gå hem, tror klockan var 03.30 då vi var hemma och sedan satt vi uppe och surrade ett bra tag så det blev en väldigt lång kväll men mysigl :)





Kommentarer
Postat av: Ziri

IIIIH hade så himla mysigt gumman :) <3

2010-01-31 @ 23:36:14
URL: http://www.youtube.com/user/zems89

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0