Shoppat

I dag var det meningen att jag skulle luncha med Emelie men hon ligger i 40 garders feber och är sjuk :/ Lill gumman jag hoppas du blir frisk snart! Så vi kan ses ;D
Jag hade iaf bestämt med mamma att vi skulle åka ut till birsta och shoppa och handla till mitt kalas som jag ska ha på fredag. Så jag gick ner till stan och kikade lite medans jag väntade på att hon och Elin var klar och då hittade jag skit snygga gardiner inne på indiska som jag vart fast vid. Jag köpte dom på en gång :)
Sen så ringde mormor och frågade vad jag önskar mig när jag fyller år och ville att jag skulle kolla ut något. Och då bestämde vi att jag ska få gardinerna som jag köpte utav hon, åh gullis :D

For sedan ut till birsta med mamma och Elin. Vi shoppade kläder, jag köpte bland annat tre fina tröjor :)
Också var vi in på indiska (börjar älska den affären nu) där jag visade mamma sängöverkastet som jag sett. Och hon tyckte också att det var snyggt, dock så kostade det för mycket tycker jag! 1195 :- för ett sängöverkast, det tycker jag är mycket pengar :O Jag ska få det utav mamma som födelsedagspresent, haha nu vet jag två presenter jag ska få.. Jaja det gör inget, då vet jag ju att jag får något som jag vill ha :) Jag skulle nog aldrig gå och köpa det där sängöverkastet själv annars, känns lite väl dyrt.. Men då vet jag att jag skulle gå och må dåligt över att jag är så förtjust i det men inte ha köpt det :P

När vi var klar på birsta for vi och handlade en massa mat och sen en sväng in på bolaget. Sedan så stannade vi och köpte pizza till mig och Robin. Blev snabb mat i dag med! Usch vilka dåliga vanor vi har :/
Nu har vi packat upp all mat som jag handlat, så nu har vi full proppat i både kyl och frys!

Strax kommer Daniel hit, har lovat att jag ska klippa han ikväll. Men först ska vi sätta upp de nya gardinerna i vardagsrummet ;)


Mysig tröja ifrån Vila 199:-

Den vita tröjan köpte jag utav Matilda på Jc :), 199:- Den randiga kommer ifrån Hm, 99:-

Kommentarer
Postat av: kikki

Jo, klockan 10 är det ett pass också? :)

2010-01-14 @ 12:10:07
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0