sjuk..

Ja det har jag blivit under natten :( Började känna av de igår och nu har det slagit ut, så himla less! Varför just idag när man har planerat in något kul.. Min älskling var jätte gullig mot mig i morse och gav mig alla sorters tabletter mot förskylning och en c-vitamin brus som smakade blä hehe han är så gullig. Så fort vi är och handlar så smyger han jämt ner en massa sånt i kundvagnen, han tror på allt sånt där :)
Så nu tror jag att jag kommer vara frisk och pigg ikväll efter att ha ätit dom där :D Haha!

Nu blir det frukost och sedan måste jag packa de jag ska ha med mig tills ikväll ;)
Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Ny blogg: http://sigrid.bloggplatsen.se/

2010-01-22 @ 18:48:01
Postat av: kikki

hehe, taack :)

2010-01-23 @ 11:51:11
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0