Snart dags för jobb :)

Har haft en underbar morgon/förmiddag. Vaknade klockan tio och då blev det frukost och självklart läsa lite bloggar ;) Sedan har jag plockat och fixat lite här hemma. Vid lunch tid kom min älskling hem, åh underbara han :D
Har haft en mysig stund med honom och nu har jag precis ätit lunch och ska strax gå och jobba!

Nu har dom varit hit och satt upp torkmaskinen inne på toan också, det låter visst gör de det men de är verkligen inte alls så farligt så att man inte kan bo i det och den är mycket mindre än vad jag trodde den skulle vara. Ligger bra precis under handfatet så den kommer inte att störa oss på något vis under dom här veckorna :)

Men nu ni måste jag snabba mig så jag inte måste springa ner till jobbet.. :P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men snälla Linda... Måste ni ha tork maskin på toa?

vi torkar oss själva här vi!! moahaaahaha kram på dig!

2010-01-15 @ 09:37:57
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0