Födelsedags firande med tjejorna :)

I fredags så var det min och tjejornas dag/kväll. Jag gick till Emelie vid 14.00 tiden där hon, Matilda och Ziri var :) Vi satt och surrade en liten stund, åt godis och sedan gick vi ner till Bellvisage där vi hade tid mellan 15.00-17.00. Åh vi hade det helt underbart! Bubblade, bastade, drack mousserat vin, cider och surrade om allt mellan himmel och jord kan man säga ;) Det blev så lyckat och bra, och personlen var jätte gullig dom satt på musik som vi hade tagit med oss också kom dom och fyllde på våra glas när vi ville. Hehe det kändes lite som att när vi knäppte med fingrarna så kom dom och passade upp oss, lyxigt! :D

Strax innan klockan blev 17.00 gick vi och duschade och klädde på oss lite snabbt för att sedan gå hem till Emelie där vi fixade oss. Alla var jätte hungriga så vi snabbade oss som en took så vi kunde börja med maten :)
Vi åt inbakad fläskfile med potatisklyftor, sallad och vitlöksbaugette. Var riktigt gott! Sedan blev det en massa vin, efterrätt och baileys ;) Haha gud vad mätta vi blev efter allt!
Hela kvällen var verkligen hur mysig som helst, vi surrade, skrattade och hade oss. Helt klart den bästa kvällen på länge! <3

Åh dom överraskade mig också med en jätte fin present! En spaytanning :D Jag vart så himla glad, har aldrig gjort en sån någon gång så det ska verkligen bli spännande. Ska göra den inför något speciellt tillfälle hihii..
Tusen tack igen tjejor för kvällen och den fina presenten :) Ni är mina bästa!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0