Söndag

I går for jag och hjärtat upp till mamma på dan och myste med hon, Elin, Therese, Micke och pojkarna :)
Jag klippte bland annat mamma, hon har tjatat nu om att få det klippt men jag har alltid glömt saxarna hemma så nu fick hon det gjort. Vart så fint så!
Är så roligt när vi träffas alla <3 Vi åt tacos och hade det jätte trevligt tillsammans :)

Vid 18.00 for vi ut till Per och Annika på alnö och tillbringade hela kvällen där. Var så kul att komma dit, var ett tag sen nu! Vi hade det jätte trevligt, såg på hockeyn, spelade kort och drack vin :D Jag och Annika slog ut alla en varsin gång ;)
Vi sov kvar där och jag lovar att jag inte har sovit så bra som jag gjort i natt på säkert en hel månad. Så himla skönt! Vaknade 11.30 och kände mig som en ny människa. Kanske var behövligt att komma hem ifrån och känna lugnet i från all renovering ?

I dag har jag bara tagit det lugnt, var upp till mamma och la mig i ett varmt bad med en massa skumm och det var så skönt! Gjorde peeling och tog hand om min kropp :)
När jag kom hem beställde jag och hjärtat mat ifrån bite line. Jag provade en taco plate, så himla gott! Jag skulle kunna äta tacos varje dag ;P

Bjuder på några bilder ifrån igår! Nu ska vi se på film och myysa :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0