Söndag

I dag sov jag läänge, tror klockan var 20 över 12 då vi klev upp ;) Åt go frukost, tog mig en dusch och sedan traskade jag bort till Emelie. Hon har ju precis flyttat så var tvungen att kika in och se hur hon har det i sin nya lya ;) Och det var så fiint, hon kommer få det toppen där :)

Har varit ut till birsta och kikat lite en sväng också och så klart så hittade jag massor med fint! Kollade endast bara på inredning, vill ha nya gardiner till vardagsrummet men jag hittade inga idag som jag fastnade för så måste leta vidare på det.. Där emot så var jag in på Indiska där jag hittade ett snyggt överkast som skulle passa jätte bra på våran säng ;) Mmm jag ska nog ta med mammsen och visa na det i veckan, hihii fyller ju år snart..

I kväll blev det hamburgetallrik på Gonzalos till middag, nyttigt och gott ;D
Nu ska vi se en film här och bara myysa! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0