Tisdag

I morse sov jag ut länge och det var så skönt! Klev sedan upp och åt rostade mackor med min älskling :) Är ganska så farligt att äta de för att det är så himla gott. Jag åt fyra stycken och vart lagomt mätt men jag hade kunnat ätit minst fyra till!

I dag på dan ska jag bara vara hemma och städa lite också måste jag gå ut med en massa sopor.. Jag tycker att jag gör inget annat än gå ut med soppåsar, dom blir full på en gång!
Vid 16.30 kommer Kikki och hämtar mig :) Vi ska nämligen till Helex och köra Body Pump, haha jag undrar jag hur det kommer att sluta. Jag som inte har tränat på något pass sen i våras, nästan ett år sedan :O Men det ska bli jätte kul, jag är peppad till tusen :)

På fredag ska jag umgås med mina pinglor och jag längtar så mycket!! Har nyss ringt och bokat relaxrummet på Bellvisage där vi ska lyxa till det ordentligt ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0