Tjohoo :)

Nu är jag hemma, var svin kallt att gå hem :/ Buhu jag vill ha ett badkar att krypa ner i nu! Saknar det som en took, i vårat nästa boende blir det badkar. Tur jag har gubben med mig på den viljan ;)
Har gått bra att jobba, mycket folk. I dag har jag tänkt på vad alla handlar för något och jag lovar att varenda en handlade antingen godis/chips/kakor haha. Känns ganska skönt att se att det inte är bara jag som äter sånt på vardagar :P

I morgon är jag ledig så då ska jag, mamma och Elin åka till Therese och pojkarna och ha mys dag :) Det är verkligen något jag skulle kunna ha varje dag, vi har jämt så roligt ihop. Kan prata om exakt allt, skoja, flamsa på och bara va! :D
Jag ska ställa klockan i morgon så att jag kommer upp i bra tid, tänkte hinna med en solning innan vi åker. Var några veckor sen sist så nu är det dags att få tillbaks lite färg ;)

Kommentarer
Postat av: kikki

haha :D jasså? är ni less på eran lägenhet? ;D

2010-01-05 @ 16:57:42
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: kikki

Haha jaha okej :) ja, stor balkong eller en egen liten uteplats hade jag inte tackat nej till. Men huvudsaken det är en stor 3a, antingen på nedre plan eller att det finns hiss :)

2010-01-05 @ 19:37:24
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0