Torsdag

Kvällen igår var helt underbar! Vi valde att gå och äta på vårat favorit ställe Jops :) Är så mysigt att sitta där och maten är så himla god.
Vi åt grillade fläskfilémedaljonger med tryffelsky, bearnaisesås, sallad och potatisklyftor till. Jag drack ett glas rött och Robin tog en stark öl till maten och sedan åt vi så klart efterrätt ;) Var mest jag som ville ha det haha jag älskar sånt! Tog gammeldags vaniljglass med varma hjortron. Åh allt var så gott och vi hade så mysigt :) Jag älskar dig min fina älskling, tack för kvällen <3

I dag har jag varit ner på stan en sväng med Emelie. Vi var in på Bellvisage en sväng också shoppades det lite så klart! Jag köpte två linnen och ögonbrynsfärg och sedan gjorde jag mitt första köp på systemet ;) Kändes riktigt kul att kunna gå in dit och handla själv :P

Innan jag gick hem handlade jag en massa till middagen i morgon som jag ska ha med mina tjejor :)
Kommer bli en riktigt bra kväll! Först ska vi träffas på Bellvisage klockan 15.00 där vi ska bubbla, basta, dricka mousserat vin och bara ha det riktigt härligt. Sedan ska vi gå hem till Emelie och fixa oss, laga god mat och fortsätta kvällen. En riktig tjejkväll ska vi ha och det ska bli så mysigt :D

Nu ska jag fortsätta att se på hockeyn, Timrå leder med 3-2 och det betyder alltså att Ziris lag ligger under haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0