Torsdag

I dag har jag tillbringat min förmiddag hemma hos mamma tillsammans med hon, Therese och pojkarna :) Vi har myst en massa, ätit lunch och haft det galet kul! Åh jag har haft Noel helt för mig själv nästan hela tiden då dom andra pysslade med lite annat, så mysigt! Förut var han väldigt mammig och tyckte inte alls om att vara hos någon annan en mamma i en längre stund men nu är den perioden över och det är så kul :) Lilltrollet! :D

När klockan var strax innan tre sjkutsade mamma mig till jobbet. Jobbade till 20.15 och sen for jag hem till min darling som hade gjort mat åt mig :) Pasta, tonfisk och majs haha det låter kanske inte så gott men det är det. Älskar man tonfisk som jag så är det sjukt gott och helst ska man ha keso till också ;) Bra att det var en nyttig middag för en gångs skull också..

Nu ska jag kika lite på tv och sedan blir det natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0