träningsverk..

Ja det kan man lugnt säga att jag har haha det gör ont i mina stackars lår och rumpa! Passet var jätte bra som vi var på, speciellt om man vill få tillbaks alla muskler. Var roligt att träffa Kikki också :) Sötisen kom både och hämtade och skjutsade hem mig :)

Nu har jag nyss ätit en rejäl frukost och ska strax gå ner till tvättis och lägga i några maskiner. Var meningen att jag skulle gå på stan med Therese och pojkarna men det krockade med tiden och jag måste verkligen tvätta idag! Men vi ses på lördag gummsan ;)

Ikväll är jag utbjuden på middag med min älskling! Han frågade häromdan om vi inte skulle gå ut och äta något gott tillsammans bara han och jag för att fira att jag fyllt år :) Ååh jag vart så glaad! <3 Ska bli så myysigt :D

KRAM på er och hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: kikki

ja, men det måste vi verkligen göra :) åh vad mysigt att ut och äta =)

2010-01-20 @ 11:40:17
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: jenny

men du då är vi två som har träningsvärk! har håller på dööö i mina lår&stjärt :P

2010-01-20 @ 14:57:41
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

Mys med ute mat.. .Vart ska ni gå.. ??



Ja klart vi ses på lördag. De va jätte tråkigt utan dej på stan.. :(

2010-01-20 @ 19:22:43
URL: http://www.vitadrommar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0