trettondagsafton

I morse gick jag ner till två bleka och solade. Kändes lite dumt att betala för att sola eftersom jag jämt annars solar gratis på Robins solarium :P Men nu har jag dragit ut på de så länge så idag betalade jag gärna bara jag fick sola, blir så långt mellan gångerna jag kommer ut till kvissle då jag inte har tillgång till någon bil!

Vid tio tiden for vi ut till Matfors och hälsade på :) Vi köpte med oss våra favorit baugetter ifrån ica med rostbiff och potatissallad som vi åt till lunch. Sedan var vi ut en sväng också men det var så jäkla kallt så det var inge kul :P
Vi gick in och myste på isället :D Var där till klockan fyra så det blev en hel dag med dom <3

I kväll var det tacos på våran meny här hemma och det var så gott ;) Sitter nu i soffan och drömmer mig bort i olika inredningshemsidor, är så mycket som jag vill köpa! :)

Dagens goa lunch..

Kommentarer
Postat av: Emelie norin

Hihi tack så mycket :) känns super spännande =)

2010-01-06 @ 18:53:18
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

Tack för igår

2010-01-06 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0