Tröttast nu..

I går eftermiddag blev vi bort bjudna på middag ute i viforsen hemma hos Svärmor och Ingemar där Rasmus och Emma stog för maten :) Åh gullisarna lagade allt tillsammans, tre rätters blev det och allt var verkligen jätte gott!
Vi hade en underbar kväll, åt en massa gott, såg på lets dance, spelade kort och hade det trevligt :D
Vi hade bestämt att vi skulle stanna kvar och sova där så vi blev uppe bra länge vilket man kanske ångrade lite i morse när min klocka ringde 07.00 ;) Det var bara att kliva upp och fixa mig eftersom jag skulle iväg och jobba. Kändes dock lite surt att gå upp då när alla andra i huset låg och sov :P

Jag lånade Carinas bil och for till jobbet klockan 08.00 iaf och dagen har varit jätte seg.. Vi hade nästan inga kunder alls fram till 13.00 så det var lite drygt.. Slutade klockan 17.00 och då for jag och köpte med mig pizza hem så nu har jag och hjärtat precis ätit. Hade verkligen ingen ork till att ställa mig och laga någon mat, känner mig helt slut. Haha jag vågar inte lägga mig i soffan nu för då lovar jag att jag somnar!

Ska nog gå och ta mig en dusch så att jag blir lite pigg, det är ju ändå lördag och då måste man ju vara lite social iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0