Välkommen fredag :)

I morse klev jag upp när gubbarna kom hit, packade ihop lite saker och for sedan upp till mamma och åt frukost, badade och fixade mig.
Sedan for jag ut till birsta med hon och Elin :) Vi har haft en jätte mysig dag, trosat på, fikat en god fika och shoppat en massa! Jag köpte en jätte fin längre tunika och ett par örhängen på Vila, ett midjeskärp, en kofta och en tröja på Gina tricot, en tunika och två nagellack på Cubus. Också köpte jag en massa strumpor till Robin!
Det bästa utav allt var att jag hade en massa pressentkort så jag gjorde endast av med 100 kr själv ;) Bra där Linda!

När mamma stog i kassan och precis skulle till att betala så säger dom i högtalarna att alla måste springa ut och att vi inte får stå nära byggnaden. Och när vi gör det så kommer det en tant och säger att det sägs att någon har lagt en bomb i någon utav lokalerna. Och då så klart börja Elin och alla andra barn took grina. Smart tant!
Det lät lite överdrift men om det nu vore så eller ej så kanske man inte ska säga det till små barn, klart dom blir rädda :O Jaja onödigt tyckte jag iaf att det var!
Efter ca en kvart fick man komma in igen och tydligen så var det inget allvarlig, men det kändes ju lite läskigt när dom sa att man skulle gå långt ifrån byggnaden..

Nu har jag nästan nyss kommit hem och ska äta en sallad som jag köpt med ifrån coffe house med hjärtat nu. Har varit sugen på en sån hela veckan så det ska bli gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0