Värmer mig..

I dag har jag jobbat 14.00-19.00 och satan vad kallt det var att gå till och från jobbet. Jag klädde på mig med lager med tjocka kläder men frös ändå, buhuu för vinter nu! Det här är inge roligt :/
Har iaf konstaterat att det här blir min sista vinter utan bil.. Jag ska ha en EGEN nästa år :)

Nu har jag tänt varenda ljus jag har i lägenheten också har jag myst ner mig under en filt, fryser fortfarande :P

I morgon bitti har vi utbildning på jobbet mellan 06.00-09.00 så jag ska gå och lägga mig om en liten stund så att jag kommer upp i morgon. Maria och Johanna kommer och hämtar mig strax innan 06.00 så jag slipper iaf gå till jobbet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0