God kväll

Nu har jag precis kommit hem ifrån mamma där jag har matat och myst med djuren lite :) Är ju djur vakt medans dom är i Sthlm så ska dit en stund varje dag nu men det gör ju ingenting för jag har tillgång till bil och kan ta mig ett bad där precis när jag vill :D
Jag och Matilda har gjort en beställning på en varsin bikini ifrån Nelly i kväll också så nu håller vi tummarna på att vi får dom innan helgen :)

I morgon är jag ledig och ska ha en "fixar" dag.. Ska till frissan och klippa mig, gå en sväng på stan och göra en massa ärenden och sen hem och tvätta och stor städa!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Tack sötnos :)

2010-07-06 @ 08:56:57
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0