Ny vecka :)

Herregud vad veckorna går snabbt! Och jag är väldigt dålig på att blogga nu på sommarn men det finns bra ursäkter för det då jag verkligen har fullt upp jämt. Veckan som var jobbade jag jätte mycket, så nu vet jag hur det känns att jobba lite mer än fulltid ;)
Jag var på Birsta en dag med mamma och Elin också och shoppade lös lite. Tyckte mamma sa att vi var där fem timmar men det kändes som kanske två då jag lätt skulle kunna ha stannat några timmar till :P Jag älskar att gå där!
En kväll var Matilda här och myste :D Jag klippte hon och sen åt vi jordgubbar och glass!

I fredags hade jag en ledig underbar dag på badet med mamma och dom. Jätte mysigt hade vi :)
På kvällen blev det grillning hos Stoffe och Malin och sov sedan kvar där hos dom.
Lördag jobbade jag 12.30-19.30 och fasiken vad surt det kändes då alla andra låg på stranden i det fina vädret! Men man kan ju inte ha det lyx varje dag även om man önskade det :P
När jag slutade vart det en sån där spontan utgång. Jag snabbde mig hem, gjorde mig redo för party och gick sedan upp till Skönsmon där vi firade Elina som fyllde 20 år :) Vi var nästan hela gänget som vi brukar vara i från Alnö plus några till och vi hade så jäkla kul! Sedan vart det krogen för oss alla utom min älskling som kände sig hängig och trött tråkigt nog :/ Men vi hade roligt ändå och satan vad varmt det var ute. Kändes som en kväll utomlands :)

I går blev det jobb igen och när jag kom hem hade Robin gjort hamburgare och strips, så jäkla gott! Efter maten gick jag bort till Emelie och myste med hon. Åt godis och surrade som aldrig förr <3

Nu ska jag ladda för jobb igen, känns som att jag inte gör nå annat men den här veckan blir det mycke mindre jobb än förra och det hurrar jag för ;)

Tog några bilder från Jenny som hon knäppte i lördags, hoppas det inte gör något vännen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0