Sommar...

Jag njuter för fullt varje dag så fort jag har lediga dagar! Tänk om man hade sommar året om ;)

Jag hade iaf en riktigt rolig gatufest vecka med tjejorna. Vi träffades och åt gott, drack och peppade sedan för att gå ner till gf. Två kvällar kom vi ner till 23.30, sjukt sent haha men vi hade kul på vårat håll vi så glömde både tid och rum tror jag :)
Vi har både ätit och druckit en massa gott, åkt galna karuseller, träffat trevligt folk, åkt båt och skrattat en massa.. Jag såg knappt skymten av Robin under hela veckan, tråkigt tyckte jag men vi hade vårt på varsit håll så det fick bli så! Sågs iaf hemma då vi skulle sova :)
Förrutom Gatufesten så har jag jobbat några dagar, solat, badat och myst med både Robins och min familj! ♥

Just nu så går jag i en massa tankar och vet inte vad jag vill.. Jag är så sugen på att börja plugga samtidigt som att jag vet att jag inte ska ha så bråttom och vänta och se så att mitt val blir rätt! Skulle ju vara lite mysigt att plugga samtidigt som Robin nu men ja då skulle vi ju få leva som två studenter och inte kunna unna oss samma saker som vi gör i dag. Både på gott och ont det där!
Är ju väldigt skönt att jobba och tjäna pengar nu också :)

Lite bilder måste jag ju lägga upp också även fast vi var sämst med att knäppa kort under gf  :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0