Tisdag

På förmiddagen har jag varit nere på stan och klippt mig, handlat lite på Body Shop, framkallat en bunt med kort, köpt tre dagars också passade jag på att gå på Systemet när det inte var så mycket folk!

Nu har jag nyss varit till tvättis och kört i gång några maskiner så tänkte börja städa här strax och sedan måste jag fara och handla lite till middagen. Tänkte mysa till det i dag och äta lite extra gott då det kommer att vara våran sista "soff kväll" tillsammans på några dagar nu eftersom vi båda har tre dagars :) Jag känner redan nu vilken tuff vecka det kommer bli, men ack så roligt vi ska ha!



Sen måste jag bara ge er tjejer ett tips om ett riktigt gott vitt vin om ni inte redan provat det!
Robin köpte det till mig i midsommar och det var absolut bland det godaste jag druckit :)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

ja det hoppas jag verkligen att vi gör gumman :D

2010-07-09 @ 17:58:12
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: KIKKI

Tack sötnos! :) nu får du ta och uppdatera här också tkr jag ;)

2010-07-14 @ 19:30:52
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0