Birsta!

Min dag började inge vidare.. Fick jätte ont i magen, trots att jag äter medicinen ? Jätte konstigt! Jag undrar jag vad det är som spökar för det här är verkligen inge kul. Och magen är fortfarande uppblåst, hård och står rakt ut sen en vecka tillbaks! Jag fortsätter med medicinen tills den är slut och har det inte blivit bättre måste jag nog åka in igen och kolla..

Iaf så har jag haft en liten shopping dag med mammsen idag :) Började med att åka ner till banken där jag beställde ett nytt kontokort. Och sedan for vi ut till Birsta!
Vi for ut dit i mesta dels för att handla present åt lilla Noel som fyller 1 år på fredag. Hihii vad kul det är att kolla på bebiskläder, finns ju såå mycket fint :) Den dagen jag får barn kommer jag springa där var varannan dag, nästan kulare att handla såna kläder än till sig själv ;) Allt är ju så litet och gulligt men ändå så modeinriktat!
Jag köpte lite åt mig själv också så klart när jag ändå var i farten :P Hittade ett jätte fint linne i korallfärg på Jc som jag tänkte ha i morgon på kusins student. Också köpte jag ett fint armband, rakskum och lite små saker :)

Tänk att lite shopping kan få en på så bra humör ;) Såg nu att skatteåterbäringen hade kommit in på kontot nu också så nu har vi precis betalat klart hela våran resa!

Jag börjar bli jätte hungrig nu så funderar på om vi ska köra på en tidigare middag idag. Hemmagjord potatismos och köttbullar blir det, mumms vad gott :)
Sen i kväll ska jag till Erika och rida igen. Får se hur det ska gå med mina ben som fortfarande har träningsverk haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

:) Vi bara myser och har det bra :) Hoppas allt är bra med dig också :) kram.

2010-06-09 @ 15:27:14
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0